Asistent parteneriate și companii

Oferta de munca in cadrul Institutului Francez din România (IFRo) – București

Context :

Institutul Francez din România (IFRo) – București recrutează  un/o „Asistent parteneriate și companii” incepand cu data de 1 septembrie 2022, post localizat la adresa Bd Dacia nr. 77, sector 2, 020051 București.

Apartinand de Ministerul Europei și Afacerilor Externe, Institutul Francez din România (IFRo) face parte din rețeaua culturală a Franței din străinătate. Misiunea IFRo este de a promova cooperarea culturală, lingvistică, universitara și tehnică cu actorii instituționali și societatea civilă românească. IFRo are sediul din București si trei filiale in Cluj-Napoca, Iași și Timișoara și îndeplinește misiunile Serviciului de Cooperare și Acțiune Culturală al Ambasadei Franței.

IFRO are un site web, rețele sociale (FB, Instagram) și parteneriate cu presă și radio. Dupa doi ani marcați de o reducere semnificativă a activității sale, IFRO își dorește să își dezvolte acțiunea și vizibilitatea printr-o comunicare modernizată, atractivă și dinamică.

Descrierea postului :

Misiuni realizate în strânsă colaborare cu Responsabilul de parteneriate

  • Realizarea documentelor de comunicare pentru parteneri
  • Căutarea de noi parteneriate cu societatea civilă și cu companii inovatoare în domeniul digital, în ceea ce privește responsabilitatea socială și de mediu și incluzând o dimensiune a egalității de gen
  • Promovarea partenerilor noștri prin activități de relansare a sponsorizării:    animarea rețelei de Prietenii IFRo.

Misiuni efectuate sub autoritatea Responsabilului de Comunicare

  • Monitorizarea si actualizarea calendarelor de programare a actiunilor de comunicare;
  • Comandarea de informații (articole, fotografii etc.) pentru diferitele sectoare ale IFRo și alți parteneri;
  • Redactarea sau corectarea continutului in limbile franceza si romana a tuturor elementelor de comunicare ale departamentului si eventual asigurarea traducerii din limba franceza in limba romana (programe, postari, newslettere, reclame, videoclipuri, dosare de parteneriat etc.);
  • Sprijinirea implementarii instrumentelor de comunicare internă și externă pentru departamente și alți parteneri;
  • Coordonarea prestatorilor externi (designeri, tipografii, dezvoltatori web, agenții etc.) împreună cu responsabilul de comunicare.

Profil:

  • Diploma universitară, de preferință în domeniile relații publice / comunicare / marketing /    jurnalism în străinătate și/sau în România;
  • 2-3 ani experiență în relații publice/presă și experiență într-o companie multinațională/institutie publica/presă sau agenții de relații cu mass-media;

Calitati necesare:

  • Spirit de echipă și calitati de relaționare;
  • Simț de organizare excelent și capacitate de a furniza elemente de comunicare în termene          foarte scurte;
  • Capacitate de a prioritiza informațiile în funcție de importanța și urgența acestora;
  • Bună cunoaștere a rețelelor sociale;
  • Cunoaștere perfectă a limbii române atât oral cât și scris;
  • Cunoaștere a limbii franceze (certificat minim nivel B1).

Conditii:

Este necesară o oarecare flexibilitate a programului de lucru, în funcție de activitatea sectorului

Contract pe durată determinată de un an, începând cu 1 septembrie 2022, cu o perioadă de probă de o lună.

Remunerare: Nivelul 7 al grilei de salarizare a Institutului.

Modalitati:

Trimiteți înainte de 26 iunie 2022 ora 24 o scrisoare de motivatie și un CV în versiune electronică (numai PDF) la adresa de email recrutement@institutfrancais.ro, specificând în campul subiect postul pentru care candidati.

Candidaturile incomplete sau primite după data limită nu vor fi luate în considerare.

Doar candidații selectați pe lista scurtă vor fi invitați la un interviu.